Platforma SAP Ariba Zmena spôsobu objednávania

Rýchly vyhľadávač produktov

Vybrať kategóriu alebo podkategóriu

Implementácia platformy SAP Ariba v Skupine B. Braun


Vážení obchodní partneri,

Naša Skupina B. Braun sa neustále snaží zlepšovať a inovovať svoje procesy a postupy. Jedným z týchto krokov je zavedenie moderného spôsobu objednávania tovaru a služieb prostredníctvom platformy SAP Ariba.

Platforma SAP Ariba funguje ako moderný nástroj na podporu digitálnej komunikácie medzi dodávateľmi a ich zákazníkmi. Okrem iného umožňuje vytváranie objednávok, ich elektronické odosielanie a potvrdzovanie, čo zjednodušuje a urýchľuje celý proces nákupu. 

Čo sa pre vás zavedením tohto systému mení?

V našej spolupráci nič zásadné. Stále platia dohodnuté podmienky. Mení sa len spôsob, akým naše spoločnosti vytvárajú a odosielajú objednávky svojim dodávateľom. 

Je na vás, ako budete s našimi objednávkami pracovať. Môžete sa buď prihlásiť do globálnej siete SAP Ariba Business Network (v bezplatnej verzii Standard alebo platenej verzii Enterprise). Samozrejme, môžete sa rozhodnúť pracovať len s objednávkami, ktoré vám pošleme e-mailom, a nemusíte sa nikde registrovať.

Žiadame vás len o jednu vec. Na faktúrach, ktoré vám prídu akýmkoľvek spôsobom, uvádzajte číslo našej objednávky. Zjednodušíte tak ich spracovanie a vyhnete sa akýmkoľvek nejasnostiam, ktoré by mohli viesť k oneskoreniu platby.

Podrobné informácie a pokyny týkajúce sa siete SAP Ariba Business Network nájdete na tomto odkaze: SAP Business Network

V prípade nejasností sa obráťte na svoju kontaktnú osobu alebo na Gabrielu Knopp (gabriela.knopp@bbraun.com) a Kateřinu Bělovskú (katerina.belovska@bbraun.com), ktoré vám odpovedia na všetky otázky.

Veríme, že prechod na novú platformu prinesie do našej spolupráce väčšiu efektivitu a digitalizáciu a prispeje k ďalšiemu rozvoju našich dobrých obchodných vzťahov.