Zákaznícke centrum B. Braun poskytuje profesionálnu a kvalitnú starostlivosť všetkým svojim zákazníkom
S čím sa na nás môžete obrátiť?
- Prijímame a spracovávame objednávky a vaše požiadavky
- Poskytujeme informácie o dodacích termínoch
- Informujeme zákazníkov o nevykrytých objednávkach
- Podávame odborné informácie o portfóliu produktov
- Prijímame a vybavujeme reklamácie
- Prijímame požiadavky na záručný a pozáručný servis
- Navštevujeme našich zákazníkov
- Pravidelne zisťujeme spokojnosť našich zákazníkov
Kontakt
Kontakt
Tím Zákazníckeho centra
Tím Zákazníckeho centra
Radi by sme vám predstavili referentky nášho Zákazníckeho centra.
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Kedy môžem kontaktovať zákaznícke centrum?
Zákaznícke centrum môžete kontaktovať každý pracovný deň od 8:00-16:00 na telefónnom čísle +421 800 155 440.
Ako môžem objednať tovar?
Každý pracovný deň na adresu predaj.sk@bbraun.com.
Ak objednávku odošlete v pracovný deň do 14:00, tovar vám dodáme do 48 hodín.
Keď sa nedovolám, zavoláte mi späť?
Ak sa referentky Zákazníckeho centra práve venujú zákazníkom, ktorí sa dovolali pred vami, radi vám čo najskôr zavoláme späť.
Môžem podať podnety na zlepšenie?
Cieľom našej spoločnosti je poskytovať služby najvyššej kvality. Ak máte akýkoľvek podnet na zlepšenie, budeme radi, ak nám ho oznámite. Boli ste s našou službou spokojní? Dajte nám o tom vedieť.